Gå til hovedindhold

Konference & møder

Book ophold

Fleksibel på datoer? Vis i lavpriskalender
Ved booking af mere end seks rum, tag direkte kontakt med hotellet. Specielle bookingvilkår kan gælde.

Konferencer, møder og events i det centrale Umeå

Leder du efter lokaler til konference, møde, bryllup og events i det centrale Umeå? På First Hotel Dragonen og Harriets tilbyder vi fleksible konferencelokaler, smidige mødelokaler og rummelige arrangementsfaciliteter. Vores største lokale, Harriets Salong, kan rumme op til 250 personer og har mulighed for madservering samt egen bar. Sammen med vores andre møde- og konferencelokaler har vi fire gruppelokaler, der egner sig godt til bestyrelsesmøder, jobsamtaler, private møder eller som pauserum i forbindelse med større konferencer. Lokalerne har høj teknisk standard med wi-fi og fast internet.

Vi elsker at skræddersy dit arrangement, uanset om det drejer sig om en konference, et bryllup, en årsmiddag eller et firmaarrangement, og vi hjælper dig gerne med at koordinere alt fra forelæsere til fornøjelser, underholdning og teknik.

Send os en forespørgsel

Send os en forespørgsel

  • Harriets Salong

    250 personer

    Leder du efter et rummeligt konference- eller eventlokale i det centrale Umeå? Så er det luftige Harriets Salong med sin 240 m² og ekstra store loftshøjde et perfekt valg, uanset om du skal arrangere bryllup, konference eller firmaarrangement. Lokalet er udstyret med lys, lyd og billede for at imødekomme dine ønsker, og lokalets udformning sikrer, at alle deltagere har godt udsyn og overblik.

    Her er der mulighed for at få madservering og egen bar, og vil hjælper gerne med at skræddersy jeres arrangement med menuforslag, forelæsere, underholdning og teknik.

    Udstyr: 2 projektorer, højttaleranlæg, 4 trådløse mikrofoner, 1 myg (minimikrofon), scenebelysning, mulighed for at farvesætte vægge i en valgfri farve, whiteboard, flipover, wi-fi og fast internet på scenen.

    Møblering:

    • Biografopstilling: 250 personer
    • Skoleopstilling: 120 personer
    • Øer: 104 personer
    • Middag/show: 200 personer
  • Bakfickan

    75 personer

    I vores lyse og behagelige værelse, som vi har døbt Bakfickan (baglommen), skinner solen altid. Lokalet er 70 m² stort og passer ideelt til både morgenmødet med hotelmorgenmad som til heldagskonferencen eller flerdageskurset.

    For at give konferencedeltagerne mulighed for at få lidt luftforandring og strække benene serverer vi oftest kaffe/te og frokost i vores hyggelige lounge. Hvis I foretrækker at få kaffe/te serveret i lokalet, ordner vi naturligvis også dette.

    Udstyr: projektor, højttaler, glastavle, flipover, wi-fi og fast internet ved glastavlen.

    Møblering:

    • Biografopstilling: 75 personer
    • Skoleopstilling: 36 personer
    • Øer: 40 personer
    • U-bord: 24 personer
    • Bestyrelse: 20 personer
  • Gruppe- og mødelokaler

    Har du brug for gruppe- eller pauserum i forbindelse med din konference eller dit arrangement hos os? Eller ønsker du et mindre lokale til bestyrelsesmøde, jobinterview eller lignende?

    Vi tilbyder fire gruppe- og mødelokaler med plads til op til 12 deltagere pr. lokale.

    Udstyr: TV 49"-55", flipover og lille whiteboard på anmodning.

    Møblering:

    • Bestyrelse: 12 personer